Så tyst och tomt...

 
...Oliwer sover för första gången hemma i Mickes nya lägenhet och här hemma är det så tomt. Micke har semester två veckor nu så då kommer Oliwer få sova där emellanåt. Kändes så konstigt när jag slutat jobbet vid fem, i vanliga fall är det raka vägen bort till dagis och sedan raka vägen hem och laga mat och fixa. Idag behövde jag minsann inte stressa. Jag tog en sväng förbi bolaget på hemvägen för att handla lite vin till helgen då det vankas 25 års fest på virkesvägen. Och när jag kommit hem så bytte jag om till springkläder och tog sedan en 5 kms runda i spåret, avslutade med 50 rygglyft, 100 sit ups och 50 utfall på båda benen. Ett riktigt skönt träningspass :) Härligt när svetten rinner och man känner att man kört skiten ur kroppen!
 
Efter en dusch så fick jag besök av Johanna. Vi satt och tjöta om allt och inget och när hon skulle ta en promenad hem så följde jag med ner till oxen så jag kunde handla lite saker som behövdes här hemma. Fick sedan skjuts av hennes pojkvän Erik så jag slapp gå hela vägen hem med kassar, blöjor & hela köret!
 
Nu ska jag slå mig ner i soffan och kolla på Wallander- Täckmanteln som börjar alldeles strax.
 
Hoppas ni haft en bra start på veckan!
 
Vi hörs.
 
Min älskade skatt, du saknas här hemma men i morgon ses vi igen.
Älskar dig mer än något annat hjärtat mitt <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Va trist att du och Micke gått isär, men allt kommer kännas bättre med tiden... Man får ta den tid det behövs för att läka!

Svar: ja bara hoppas att tid e allt som behövs o att allt blir till det bästa!
malpe.blogg.se

2012-07-18 @ 19:55:36
URL: http://Www.annajessicasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0