Rätten att vara förbannad, uppgiven, bitter och ledsen.

 
Jag har den rätten. Anser jag. Men många ser helst att man klistrar på sig ett lugnande leende, rätar ut ansiktet till något som liknar belåtenhet och döljer för allt vad man kan skiten i livet.
Håll skenet upp för fan.

Dagen har inte varit bra alls, har inte haft humöret med mig överhuvudtaget. Helst av allt har jag velat lägga mig ner på golvet och sparka, skrika & slå sönder saker som en arg liten unge. Jag blir tokig snart. Jag är förbannad, frustrerad, ledsen och allmänt trött på allt just nu. Jag är arg på livet helt enkelt. För att allt bara tagit en tvärvändning och för att inget kommer bli som jag trodde. Jag känner mig förtillfället så jävla liten och misslyckad. Jag känner mig inte stark för fem öre och jag hatar mig själv vissa stunder.
 
Det känns som jag bär hela världen på mina axlar och det blir bara tyngre och tyngre för var dag som går. Helst av allt vill jag stoppa huvudet i sanden och försvinna, ett bra tag.
 
Försöka sova och hoppas på en bättre dag i morgon, kommer jag somna? skulle inte tro det.
 
God natt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida axelsson

Du får absolut känna allt det där, och du kommer ha många svåra och tuffa dagar, men med stöd av nära och kära omkring dej så kommer så småningom de dåliga och jobbiga dagarna bli allt färre och tillslut är de borta. Tillåt dej att stanna upp och känna, vara arg och ledsen och då ta emot allt stöd och kärlek som omgivningen ger dej. Ibland måste man nå botten för att ta sig därifrån och bli starkare än någonsin! Och kom ihåg att styrka är inte att hålla emot utan det är att våga känna.. Och glöm aldrig att " vänner är änglar som lyfter upp oss när vi tror att våra vingar glömt hur man flyger". I mina ögon är du fantastisk!

2012-07-03 @ 00:02:57
Postat av: marros

Så bra skrivet Frida, ja håller med henne om vart enda ord malin. Du får känna såhär! Det är verkligen din rätt. Du kommer komma starkare ur det här men det får ta sin tid.
Finns här för dig alltid mitt vackra hjärta!
<3

2012-07-03 @ 09:26:14
URL: http://marr0s.blogspot.se
Postat av: Mich

Kram på dig!!

2012-07-04 @ 00:03:10
URL: http://miblo.debote.se
Postat av: Anonym

TACK <3<3

2012-07-04 @ 19:44:03
Postat av: Elin

All min kärlek, styrka, ork och energi till dig min fina vän! Hålla inne känslor leder aldrig till något bra, ut med dem och känn allt du behöver känna - det är enda sättet att kunna gå vidare från alla ledsamma jobbiga känslor. Du är alltid välkommen till Kristinehamn för en paus vet du! Saknar och älskar dig <3

Svar: tack gumman <3 älskar digmed!
malpe.blogg.se

2012-07-09 @ 22:23:06
URL: http://elinbouveng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0