Looks like we might get some rain......

 
God kväll gott folk.
 
Redan fredag idag, vart tar veckorna vägen? Och vädret är skit. Vilken jädra sommar alltså! Och snart är den fasen slut...Jag vill ha strålande sol och värme!! Snacka om att jag är avundsjuk på Sophia som är i Turkiet där det är 38 grader (!?) varmt. Jag vill också åka utomlands, när den svenska sommaren är så osäker jämt så borde man banne mig kosta på sig en resa varje år, på höstern eller vintern. Tänk, man går hela året och tjatar om vår & sommar. Sen regnar det, blåser, är molningt osv 80 % av dom månaderna. Och sedan är det höst igen...usch varför bor man i detta land egentligen? Jaja, bara att räkna ner till nästa sommar...då åker jag & Oliwer utomlands med familjen, faster & hennes man och kusinerna. En evighet dit men känns skönt att ha något att längta till :)
 
Idag så startade vi morgonen med frukost på mcdonalds, har nog bara ätit frulle där en gång eller något. För jävla gött kaffe var det iaf. Oliwer åt toast & mjölk, det var en mycket uppskattad frukost :) Sen skjutsade jag honom till dagis och sen vidare till jobbet. Jobbade med Michelle idag, var ganska mkt turister idag så vi hade att göra. Skönt för då går dagen fort :) När jag hämtat Oliwer och vi kommit hem så satte jag igång att städa. Damsög, städade toan, vattnade blommorna & bytte rena lakan. Hann även med att köra två maskiner tvätt. Har varit en helt okej dag och jag har varit pigg och haft spring i benen, då får man passa på att göra sånt där tråkigt :) Sen käkade vi tortellini med en god sås som vi hade rökt skinka och champinjoner i. Mätta i magen tog jag sedan en dusch och sen fick Oliwer bada. En riktig badkille! Inget problem att få i han i badkaret därimot är det ett projekt att få upp han, meee bada mee bada säger han och blir vansinnig. =P
 
 
Nu snarkar han så gött i sin renbäddade säng och jag ska poppa mig lite popcorn och se på en film som börjar halv tio på fyran, Law abiding citizen. Verkar riktigt bra!
 
Clyde Shelton lever ett lugnt liv med sin fru och dotter. Men en dag rasar hans värld samman när frun och dottern mördas under ett inbrott. De skyldiga åtalas men på grund av ett misstag under brottsundersökningen kommer en av männen undan med ett lindrigt straff. Det får Clyde att bestämma sig för att hämnas, inte bara på de som tog ifrån honom hans familj utan även på åklagaren och hela rättsystemet.
 
Hoppas ni får en mysig fredagskväll.
 
Vi hörs i morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0