KALAS!

 
Ja hela helgen har bestått av kalas. I går firades jag, Oliwer & Noel hemma hos syrran på kvällen. Vi alla fyller med några dagars mellanrum så vi slog i hop det. Men det var såklart mest Oliwers dag i går :) Vi gjorde Coleslaw, hemmagjord hamburge dressing och hamburgare med massa gott små plock till. Sen blev det jordgubbs maräng tårta! Jag & Oliwer fick så mkt fina saker:) snacka om att Oliwer va helt speedad av allt socker & alla paket + uppmärksamhet han fått under dagen :) Mycket lyckat!
 
 
  
 
 
Idag har jag haft lite vänner på kalas, även av dom fick jag & Oliwer jätte uppskattade presenter :) Vi satt ute och hade det mysigt med fika och massa tjöt. Hade gjort en pannkaks tårta och den vart verkligen super smarrig :)
 
 
 
Gika var här med sin lilla Alice så självklart blev det massa bebis gos :))
 
 
 
 
 
Såååå nu är det färdigkalasat för denna gång, jag fyller ju år i morgon men då åker jag till mamma & pappa och blir bjuden på grillat. Känns som det enda jag gjort i helgen är att diska, plocka och grejja, både på jobb & hemma! Nu ska det bli skönt att sätta sig i soffan.
 
Ha en skön söndag kväll, det ska jag ha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0