Hamburgaren satt som en smäck!

 
Började jobba kl elva idag, det första jag tänkte göra när jag kom till jobbet var att gå på toa & ta en kaffe innan jag började. Men det hann jag ikke, när klockan var tre lyckades jag få min kaffe & så hann jag trycka i mig en vallmo fralla innan det var dax att ta tag i beställningar, disk osv. Har varit jätte mycket turister idag så vi har haft att göra non stop!
 
Väl hemma och efter en varm skön dusch så blev det hemmagjorda hamburgare till kvällsmat, självklart grillade :) Gud så skönt det var att sätta sig ner och äta i lugn och ro efter denna jobbdag.
 
 
Nu ligger Oliwer i sängen och somnar nog snart, jag ska göra i ordning på knäckebrödet som precis blev klart i ugnen. Har blivit alldeles beroende av det :) Så jädra gott, ni såg väl att jag la ut receptet för ett tagsen? Har ni inte testat det så gör det :) Sedan ska jag sätta mig i soffan och äta godis rester från gårdagen, mums :)
 
Hoppas ni haft en bra start på veckan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0