Du kan inte krossa ett krossat hjärta.

 
 
Det är så mycket man måste göra när man är krossad, superduperkrossad, överkrossad, megakrossad.
Måste gå vidare, måste se det fina i allt det fula, måste höja blicken och se framåt, måste glömma. Måste sluta gråta och måste sluta peka finger åt världen. Vad händer med mitt hjärta om jag inte vill? Inte vill sluta älska, inte vill gå runt som om allt är precis som vanligt. Det är ju inte som vanligt, livet är aldrig vanligt, jag är aldrig vanlig.
"Jag vill inte såra dig"
Människor säger alltid så precis innan de ska såra någon, säger jag.
Och fortsätter att vara ovanlig.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Allt man måste göra är att göra det man själv vill, som får en själv att må bra och kunna nå lycka. <3 <3 Så peka på, eller allt annat du känner för att göra när du behöver det! KRAM

Svar: <3<3<3
malpe.blogg.se

2012-07-09 @ 22:34:51
URL: http://elinbouveng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0