28/7

 
 
Idag fyller min stora kärlek hela två år. Kan inte fatta var tiden tagit vägen?! Det har gått så förbaskat fort att det är läskigt. Men roligare och roligare blir det! Pratet är i full gång och han är en egen liten person med egen vilja och personlighet. Jag är så förbannat stolt över mitt lilla busfrö. Han är verkligen världens goaste, gladaste och mysigaste unge.
 
En varm onsdag för exakt två årsedan 20:19 föddes du, då var du såhär liten.
 
 
Och precis innan du föddes var mamma såhär tjock :)
 
 
 
 
Jag önskar dig en underbar födelsedag och jag ska göra mitt bästa för att den ska bli helt perfekt.
 
Grattis Oliwer på din tvåårsdag, mammas stora kille! Jag älskar dig.
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0