Välkommen kräksjukan.

 
 
Ja fy, nu är den här på bergsgatan!! Igår kväll hade Oliwer ingen vidare mat lust och vid elva vaknade han och spydde ner sig själv totalt. In på toa å där hängde han över toastolen och hulkade för sitt liv. Stackars liten :( Grät gjorde han me, och han var så trött att ögonen bara hängde. Han lyckades tillslut somna efter ett par spy attacker och vaknade endast en gång sedan runt fyra då det var dags igen. Jag själv hade sjukt ont i magen igår så jag låg med rispåse medans Micke var här och hälpte Oliwer så gott det gick.
 
Båda sover som stockar efter en jobbig natt men jag är vaken. Ska möta upp Johanna för en promenad, behöver frisk luft känner jag! och hon har haft kräksjukan i veckan så förhoppningsvis smittar jag inte henne med något virus.
 
 
Vi hörs senare !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0