Stackars stackars liten...

 
Min lilla pojk, den pigga & glada killen som alltid är full av energi ligger just nu i soffan och sten sover. Efter min promenad i morrse åt vi lite frukost men den fick inte vara kvar länge i Oliwers mage. Det kom både ur mun och bak....så förutom att hänga över hinken har han legat i soffan precis hela dagen. Inte sagt ett ord och varit såååå himla trött. Bamse har gått på repeat här hemma och jag har hängt i köket medans Mick pysslat om Oliwer. 
 
Eftersom vi var tvugna att vara hemma hela dagen och skippa pulka utflykten som var planerad passade jag på att baka. Så det har blivit både rocky road, tomte fudge och lussebullar. Första gången jag gjorde tomte fudge och det kommer jag göra fler gånger, super lätt & dom blev jätte goda! 
 
 
Har nu precis tagit ut första plåten med lussebullar, har en plåt till inne i ugnen nu och dom blev det russin på.
 
Muuums!
 
 
Köket är nu städat efter all bakning och egentligen var det tänkt att jag skulle sätta igång och göra hemmagjorda snitzlar & potatis till middag men inge vidare kul att anstränga sig i köket när jag vet att Oliwer antagligen inte kommer kunna äta ändå. Min mage har iaf börjat kurra då jag inte ätit sedan frukost. Får bli hämt mat om en stund när Oliwer vaknat till liv. 
 
Hoppas ni haft en mysig söndag och att ni är friska!

Kommentarer
Postat av: frida axelsson

Vad gott det ser ut! kan du inte lägga ut recept? :)Hoppas allt är bra med dig! stora kramar

2012-12-11 @ 15:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0