Ordning & reda!

 
Jaa, nu har jag hållt på och röjjt i förråd, plockat i ordning på Oliwers urväxta kläder och slängt en stor sopsäck med massa plock som bara tagit plats. Kan dock säga att jag höll på att få en hjärtinfarkt förut när jag rensade i påsar och kartonger...en SJUKT stor svart spindel gömde sig i en kartong åå jävlar i berget vad jag skrek! Va nära att tårarna kom så rädd blev jag. Hoppade som en galning å det kröp i hela kroppen....uuuuhhh. Ni vet sånna där stora källar spindlar? En sådan var det! Kastade iaf ut kartongen i snön så hoppas jag spindeln fryser ihjäl, får se om jag vågar kika ner i den i morgon!
 
Annars idag har jag jobbat, jobbade kort dag så det var skönt. Micke är hemma från Norge i veckan så Oliwer har varit hemma han också. Han är lite piggare nu och har ätit lite mer idag.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ta en promenad hem till Johanna där det blir lite kvälls mys med henne och Sophia. När jag kommer hem tänkte jag se en film som jag laddade hem förut, verkar bra!
 
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0