Mysiga mysiga snö!

 
 
Jaa, nu är det många som svär över vädret. 50 % av alla facebook uppdateringar handlar om snön. Vilket fall, jag älskar det! Visst, det är inte super kul att behöva skrapa bilrutor klockan sju på morgonen i flera minus grader. Eller att få massa snö innanför skorna osv. Men det är det banne mej vara värt! Vitt & fint ute och idag har det varit precis lagom kallt. Usch för reng & snö blask. Såhär ska vintern vara!
 
Anledningen annars till att jag inte bloggat dom senaste dagarna är för att jag har varit så förbannat trött helt ärligt. Att jobba heltid och vara ensam mamma på veckorna tar ibland ut sin rätt. På kvällarna har jag stupat i säng tidigt och varit dålig på att både träffa vänner eller att höra av mig. Nu känner jag iaf mig piggare och tur är det! Ny energi har jag fått iaf och tröttheten känns som bortblåst.
 
Jag & Oliwer kom nu nyligen hem. Har precis öppnat dagens paket i hans advents kalender, idag fick han ett paket kritor :) Så nu sitter han på golvet och målar en teckning till mig. Ska tydligen bli en traktor ;)
 
Annars ikväll blir det bara mys här hemma. Massa tända ljus och senare en film ikväll kanske när lilleman somnat. Kan rekomendera en rolig jag såg häromdagen, Ted heter den! Söt film :) Till kvällsmat tänkte jag att jag & Oliwer ska åka till sin thai och köpa oss pad thai till kvällsmat, grymt sugen på det! muuuuums.
 
Hoppas ni mår bra!
 
kramar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0