Lovely friday!

 
Idagens har vi ju varit lediga. Dum som jag var hade jag bokat klipptid till Oliwer kl halv tio. Så halv åtta fick jag gå upp eftersom jag skulle duscha. Oliwer fick jag väcka kvart över så han skulle hinna äta frukost. (Ni som har barn vet ju att allt pyssel på morgonen tar sin lilla tid) Såå morgonen vart lite stressig men i tid kom vi! Oliwer var så duktig hos frisören. Satt stilla hela tiden och bara flina åt sig själv i spegeln :) Det blev kort kort!! Riktigt snyggt men vette tusan om han inte är sötare i sitt krull :) Visst såg han mycket äldre ut nu?
 
 
Efter klippningen var vi på KAKAO, choklad affären i stan. Har aldrig varit där innan. Jösses vilka priser! Va ute efter en julklapp och efter lite tänkande fick jag ihop en present. Men det var inte lätt! Hoppas fasenimej att chokladen är att dö för så jädra dyr som den var.
 
Efter våran sväng på stan åkte vi hem till Karolina & Inez, det bjöds på mumsig fika och en trevlig lek/pratstund :) Annars nu i eftermiddag har jag tvättat och pysslat lite här hemma bara. Var även ute en sväng i snön och lekte.
 
Oliwer är super trött nu, han sitter i soffan och slappar framför en film. Jag ska strax börja med kvällens middag. Hemmagjord pizza! Blir lite grillad kyckling och annat mumsimums på :)
 
Ha en mysig fredags kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0