Hujeda mig...

 
Fy farao vilken seg måndag! Trött, vädret är ap trist och allt känns bara grått och jobbigt. 
 
Slutade redan kl två idag, blev en sväng till Johanna där det bjöds på mumsig fika! Oliwer hade såklart fullt upp att gosa & leka med Tomas&Siv (katterna). Annars har vi inte gjort så mycket nu på eftermiddagen, plockat och grejjat här hemma bara. Blev klyftpotatis, rotfrukter och kyckling till kvällsmat och sedan blev det lite bokläsning innan det var dax att bädda ner skrutten som förövrigt somna på 2 sec. Han sover ju inte middag längre vilket gör att han är så trött på eftermiddagarna. Det dumma är ju att han stenslocknar så fort man sätter sig i bilen och det är ingen glad kille man får väcka när det är dax att kliva ur. Jobbig övergång det där, när middagssovningen försvinner.
 
Igår åkte vi till Karlstad, träffade Oliwers gudmor och hennes man. Så vi var först på Ikea, sedan bergvik och sist Toysrus. Så nu är alla klapparna färdiga! Trot eller ej men den svåraste att köpa till har varit Oliwer. Han vill bara ha bilar och han har hur många som helst! Känns som man nästan köpt saker bara för att köpa...igår ville han inte ha något när jag fråga vad han önska sig, han var nöjd med bilarna han har hemma =P Köpte även kläder till julafton, blev en svart klänning till mig och en stickad slipover och ett par matchande manchesterbyxor till Oliwer. Under västen ska han ha en vit skjorta, han kommer bli så stilig så :)
 
 
 
 
 
Ne, nu ska jag bädda ner mig i soffan och kika film. Föresten såg jag en läbbig skräckis häromdagen, Sinister.
Gömde mig under täcket ett x antal gånger kan jag säga...
 
Hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0