God fortsättning!

 
God afton! Har varit mycket nu i juletider och därför har jag ej haft tid eller lust att blogga. Dagarna har svischat förbi! Dessutom har jag plockat bort datorn här hemma så man får mer plats, sitter därför nu å skriver på min bärbara som tydligen är full av en miljon virus, stänger av sig, brummar av ansträngning och är segare än segast. Men jag gör ett försök! Dessutom funkar inte det trådlösa av någon anledning så nu sitter jag i Oliwers rum, med datorn på hans lilla bord och själv sitter jag på en sten hård liten stol avsedd för en kille på 13 kilo. Återstår att se om stolen går sönder eller ej ;)
 
Annars har julen varit kanoners! Julafton spenderades hemma hos Mickes mamma. God mat, kalle anka, massor av godis & så självklart ett besök av tomten! På juldagen var det sedan dax att fira hemma hos min familj där det mumsades julmat och öppnades en jädrans massa julklappar. Helt hysteriskt vad saker Oliwer fick. Han blev trött på paketen och nöjde sig med det första paketet, en bil såklart. Efter en trevlig eftermiddag hos mamma & pappa blev det sedan en jädrans massa vin & shot hemma hos Angelica med en gäng tjejer. Natten spenderades på statt, shot efter shot efter shot......tequila, turkisk peppar you name it. Varför dessa shotar kan man undra? Haha, kul hade jag iaf! Mindre kul när klockan ringde tio på annan dagen. Upp å jobba....wiho. Fy fan säger jag bara! Kl fyra slutade jag och då hade jag kunnat stupa i säng. Men bara hem å fixa middag & dessert för vi fick nämligen besök av Oliwers gudmor och hennes man. Trevlig afton även om ögonen sved ;P
 
Har egentligen massa fina kort jag skulle vilja ladda upp men datorn är super seg och jag har inte fixat över bilderna från min system kamera (julklapp, jag är nöjd!!). Så ni får nöja er med några mobil bilder.
 
 
 
 
 
Nu vågar jag inte skriva mycket mer ifall datorn skulle stänga av sig. Ska krypa ner i soffan nu med ett glas rött och när Oliwer somnat blir det film, taken 2.
 
Är förövrigt ledig fram till onsdag, underbart! Så i morgon blir det arena och bada:) Ska även ta med min systerson/gudson Noel. Oliwer kommer blir överlycklig :)
 
Ha en mysig kväll, puss på er!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah Niklasson

Men vad jag missat massor!! Följde din blogg jämt innan du slutade 2011 och gick av en slump in igen och såg att du hållt igång ett tag igen :) Måste säga att jag tycker du är en powerwoman som fixar och donar så mycket som du gör! Hehe vi känner ju inte varandra så det kanske låter lite knäppt men efter vad jag läst så tycker jag att du är det :)

Svar: va kul att du följer min blogg! tack så mycket, det var snällt sagt! man känner sig inte alltid som en power woman så det var roligt att höra ;) ska ta och kika in på din blogg oxå :)
malpe.blogg.se

2013-01-03 @ 13:15:14
URL: http://hannahlillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0