Dagen före dopparedagen.

 
 
I morgon kommer tomten :) Har någon här hemma som längtar kan jag säga! :)
 
Gårdagen spenderades hemma hos Oliwers farmor efter jobbet. Klädde granen, fikade och åt mat. Sen däckade jag kl åtta?! Sååå jädra trött och mådde illa & hade ont i magen. Var helt säker på att jag hade åkt på magsjukan och skulle spy. Vaknade halv åtta i morrse (utvilad till max) och mådde bra. Så magsjuka var det inte som tur är!
 
Efter frukosten i morrse åkte jag & Oliwer hem till mamma & pappa. Tog en promenad till kyrkogården och tände ljus hos min faster som skulle fyllt år idag. Efter en kylig och lång promenad fikade vi lite innan vi åkte hemåt. Nu är makaronilådan i ugnen så strax blir det lite lurre. Sedan måste jag ner en snabbis till lindex, köpa rött nagelack så man är lite jul fin i morgon :) Ikväll vankas det såklart uppesittarkväll, hoppas man blir miljonär!
 
Ha en härlig söndag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0