Bye bye magsjuka! FÖR GOTT!

 
God eftermiddag!
 
Här hemma mår lillfisen bättre. Han sov hela natten och vaknade kl nio i morrse, pigg, glad och inga spyor =) Så skönt att det gick över på en dag! Förmiddagen spenderades inomhus. Kände mig så jädra trött och seg, man blir ju det av att inte göra någonting. Så efter lunchen bäddade jag ner Oliwer i vagnen och så gav vi oss ut på en timmes promenad. Mycket skönt! Efter promenaden kände jag mig mycket piggare så det var skönt. Va nog bra för Oliwer att få lite frisk luft efter den jobbiga gårdagen. Annars nu på eftermiddagen har vi slagit in lite julklappar, tog sin lilla tid då Oliwer skulle klippa, tejpa och fixa det mesta. Men resultatet blev tillslut bra :)
 
 
Hemmet är nu sanerat och Oliwer ny badad. Ska sätta oss i köket och måla lite nu. Annars ikväll ska jag se film när Oliwer somnat, Between 2 fires heter den. Verkar bra! Igår kollade jag på en drama film som var helt okej, Like dandelion dust hette den. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0