a walk to remember.

 
Inte ett skit på tvn som faller mig i smaken i kväll. Så det får bli en film!
 
A walk to remember har jag hört ska vara bra, och den har jag tydligen missat att se.
Verkar helt okej så den får det bli :)
 
 
Annars har jag inte mycket att dela med mig av i dagens....har idag för första gången i mitt liv ätit kanderat äpple. Våran praktikant på jobbet hade med sig det som "avslutningsfika". Äpplen med knäck&kokos överdrag. Var faktiskt ganska mumsigt! Dock väldigt maffigt så man orkade inte käka upp ett helt. Tog även med mig hem, Oliwer käkade såklart upp hela....;P
 
 
 
Ne nu ska jag krypa ner under täcket och kika filmen innan klockan blir för mycket. Har ställt klockan på kvart i sju i möra för kl åtta ska vi plocka upp Johanna och sedan åka hem till Sophia, där ska vi bli bjudna på frulle innan jobbet :) Mys! <3
 
Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Frida axelsson

En av världens bästa filmer :) förbered dej på att gråta, mycket. Kram

2012-12-18 @ 21:33:51
Postat av: Anonym

Ja Frida de kom tårar:( påtal om sorliga filmer, har du sett a little bit of heaven? Kan vara den sorgligaste filmen ja sett!!

2012-12-19 @ 15:40:25
Postat av: Frida axelsson

Ja den har jag på datorn, hemsk! Fast man älskar ju sådana filmer ändå fast hjärtat värker när man kollar:) jag ska till lina fre-lör och sen på sön kväll, vore kul att ses om du inte har fullt upp :)

Svar: absolut vore det trevligt att ses :) hör av er den dagen som passar att jag joinar ;)
malpe.blogg.se

2012-12-20 @ 11:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0