<3

 
 
 
Stackars lilla fisen...vi har legat i soffan precis hela dagen. Disney filmerna har gått på reapet och han har fått stoppa huvudet i hinken många gånger...:( "äta mat mamma, hungrig" sa han flera gånger, men vad tror ni hände när han åt? Det kom upp med en gång. Hur förklarar man för sin lilla älskling som tittar på en med ledsna ögon att nej du får ingen mat nu? Lite fil fick han behålla....en stund iaf. Nu sover han (för natten får vi hoppas) Jag sitter här så otroligt rastlös. Eftersom jag legat i soffan hela dagen är jag inte direkt sugen på att sätta mig där och kolla på film, igen. Jaaaag får väl städa eller något?!
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Elin

Stackars liten!!! <3

2012-12-20 @ 08:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0