Whatever...

 
God eftermiddag, då var det söndag och helgen är slut. Helgen har varit bra faktiskt. I fredags när jag slutat jobbet så cyklade jag hem och tog en dusch, fixade i ordning mig och blev sedan upp plockad av Gottan. Åkte hem till han & Lina där vi tog ett glas rosé innan vi tog en promenad ner till stan. Gick till stadt och käkade grillbuffé och drack ett glas rött till. Va en sång tävling så det var live musik och hela köret. Riktigt duktiga var dom som uppträdde! Efter maten fick vi mersmak på vinet så då beställde vi in en flaska och delade på. Klockan gick och helt plötsligt hade alla gått hem, utom vi tre =P Nattklubben var stängd men vi fick va kvar och dom körde igång musik, så vi hoppade runt där ensamma på dansgolvet och när rödvinet var slut beställde vi drinkar....även Marre kom förbi och joina vårat lilla party. Haha, blev mkt skratt den kvällen :) Vi va inte hemma fören två. Lyckad kväll! <3
 
 
 
Strax innan lunch på lördagen så kom Oliwer hem, vi käkade mat och sedan sov han middag i över två timmar. Kan säga att jag låg rätt bra i soffan så jag lät han sova så länge han ville =P Fick mig en powernap så när han sedan vaknade var jag pigg igen :) Vi tog cykeln ner till stan och köpte lite lördags godis och sedan cyklade vi vidare hem till mamma och pappa där vi spenderade eftermiddagen/kvällen. Det blev hel grillad kyckling, pommes, såser, grillad ananas och sallad till middag. Har en mäster kock till farsa! Guuud så gott det var. Va hemma framåt nio på kvällen och då somnade Oliwer på två röda. Jag låg i soffan och käkade godis och glodde på en urkass film. Somnade så fort jag stängt av teven.
 
I morrse vaknade vi halv nio, käkade frulle och sedan tog vi en promenad ner till oxen för att handla lite. Skulle ju regna hela dagen idag men det har ju minsann mestadels varit sol :) Vi hann bara hem och packa in maten innan syrran ringde, vi blev upp plockade och åkte hem till dom. Åt lunch och fikade. Sedan kom även mamma och pappa och vi bestämde oss allihopa för att åka ut till Torsö. Va lite saker att göra för barnen där, bla häst & vagn åkning, ansiktsmålning osv. Oliwer blev målad till en liten tiger, trodde inte att han skulle vilja sitta still men han satt som ett ljus och rörde inte en fena :) åh så söt han vart :)
 
 
 
När vi hade varit där en stund så åkte vi sedan till Laxhall där vi fikade och tittade på båtar. När vi sedan kommit in till stan så hämtade Micke Oliwer så han fick träffa han en sväng innan han åker till Norge och jag hoppade in på oxen och köpte med mig natur godis hem. Har tagit ett varmt bad nu, känner mig lite halv krasslig. Halsen svider och jag har ont i huvudet. När Oliwer somnat i kväll så ska jag krypa ner under täcket och mumsa godis och bara slappa!
 
Hoppas ni haft en bra helg.
 
kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0