Snälla sommar stanna hos oss.

 
Vilken härlig dag jag & min lilla goding har haft. Syrran ringde och kollade om vi skulle med och bada på Torsö efter vi ätit lunch & Oliwer sovit. Jag som litar blint på vädret som smhi lägger ut var dum att tacka nej till hennes förslag. Vädret skulle vara molnigt, vart var dom molnen undrar jag? Inge vidare att bada & packa med sig massa saker och sedan är det ingen sol. Tji fick jag, solen har stekt heeela dagen. Tråkigt att vi missade badet, men jag & Oliwer har haft en mysig dag ändå. Vi gick ut så fort han vilat middag. Tog en promenad ner till hamnen där vi satte oss och åt glass, drack kaffe och bara lapade sol, helt underbart! Hängde även i lekparken en stund, var mycket barn där och det är så roligt för Oliwer bjuder in sig själv i leken och är inte alls blyg, så jag kunde minsann sitta på arslet och nöjt titta på när han sprang runt och skrattade och hade det roligt.
 
 
Sedan knallade vi bara runt och njöt av vädret, var på torget och tittade på fontänen, tänk vad barn är lätt roade=P? Blev ett par stopp på några lekparker vi stötte på och när vi väl kommit hem så var klockan redan fem. Då fick jag sms från syrran att dom precis startat grillen och att vi var välkommna dit och äta. Så vi droppade av vagnen och tog bilen ner till stan igen. Det blev hemma gjorda grillade hamburgare, jätte gott! Sjukt vad mycket hamburgare det har blivit i sommar :P
 
 
 
Efter god mat i magen så busade barnen, hoppade studs matta och deras härliga skratt är sannerligen ren lycka för öronen <3. Oliwer tycker det är så roligt att få leka med sin kusin och även Noels kusiner Olivia & Sacke. Dom är ju ett par år äldre än honom och det märks så väl att han ser upp till dom, han följer nöjt med vart dom än går och lyssnar på vad dom säger och härmar det dom gör. Vi vuxna satt och pratade och myste i kvälls solen, så skönt att kunna sitta ute och det är ljust och varmt. Snälla sommar stanna kvar!!!
 
 
Nu kom vi hem för en liten stund sen och jag har stoppat en väldigt trött Oliwer i säng. När han la sig i mitten på studsmattan och började pilla sig i håret då kände jag att det var dax att åka hem och stoppa om honom. Så länge som han hoppade studsmatta, förstår jag att han blev trött :) godingen!
 
Jag ska ta och byta om till mjukis kläder och sedan lägga mig i soffan med min marabou choklad kaka jag fick i fredas, har iaf halva kvar ;)
 
Hoppas ni haft en härlig söndag och fått ny energi för en ny vecka!
 
Kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0