Här tar vägen slut.

 
 
...för vad vi än kallar det, så är det bara ett långsamt farväl...
 
Blogg lusten är kanske inte på topp och jag har varit dålig på att ta bilder i helgen men här får ni en liten uppdate iaf.
 
Helgen har sprungit i väg lika fort som vanligt. I fredas gick jag en sväng på stan efter jobbet, den rundan tog fem minuter. Vi har ju ett sådant himla utbud på affärer, eller hur? Efter min snabba runda på stan så plockade Knodden upp mig, han bjöd med mig på en grabbkväll till Skövde vilket jag mer än gärna tackade ja till, hade verkligen ingen lust att sitta hemma själv och uggla när det var sådant härligt väder. Vi käkade mat & tog en öl på en mysig uteservering, sedan åkte vi till Arena där vi spelade bowling och drack ett par öl. Hur bowlingen gick är ju en annan historia. Kvitta ju hur jag än gjorde så gick det åt helvete. En strike lyckades jag få in iaf :) Va hemma vid halv tolv och då blev det sängen med en gång för kl åtta dagen efter ringde klockan. Och när klockan ringde på lördagsmorgonen blev jag ju lagom nöjd när jag tittade ut. Regnet fullkomligt öste ner och cykeln stod nere i stan, paraplyt + regnjackan hängde prydligt inlåsta på jobbet och ingen bil hade jag. Skickade iväg ett gulligt sms till syrran där jag frågade om hon kunde vara så rar att hämta lilla mig och köra mig till jobbet. Hon låg och sov men Mats & Noel var snälla och ställde upp :) Så jag lyckades komma ner till jobbet utan att vara pisse våt :)
 
Regnet öste ner hela dagen och på jobbet var det massor att göra så klockan sprang iväg super snabbt. Halv tre slutade jag och då stod Lina parkerad utanför och plockade upp mig :) Vi spenderade dagen & kvällen i soffan med tacos, naturgodis, ett par glas vin & film. Eftersom Gottan var bort rest så lånade jag även hans sängplats :) I morrse när vi vaknade så tog vi en promenad hem till Johanna där hon hade dukat upp en mumsig frukost. Vi käkade nybakt bröd, drack massa kaffe och pratade. Efter frukosten tog jag & Lina en lång promenad och väl hemma hos Lina igen så svischade vi om till bikini och la oss på altanen. Så hela dagen har spenderat i en solstol med tidningar, taco rester, godis rester, kaffe & glass. Mys! På eftermiddan så kom äntligen Oliwer. Han fick med lite mat innan vi tog cykeln hemmåt vid sex. Nu har vi bara myst hela kvällen, badat bubbel bad och läst böcker. Han sover nu och jag har hängt upp all tvätt som jag tvättade, plockat i ordning, diskat & vattnat mina stackars blommor som höll på att dö av törst.
 
Nu ska jag ta och rensa i ordning bland Oliwers kläder, har skutit fram det alldeles för länge. Ligger alla möjliga storlekar blandat i byrån. Endel är för smått, andra för stort osv. Han har ju fått hem kläderna jag beställde så vill allt vika i ordning fint och prydligt :) Kläderna var i märket Nova star & villervalla och dom är super fina:) Nova star är inget märke jag brukar köpa då det är så förbannat dyrt. Men jag älskar deras byxor, Oliwer har ett par sen innan och dom har han använt flitigt. Just att det är mudd där nere gör att han kan ha dom länge för att är dom stora i början så gör det ingenting. Och när dom väl passar i längden så sitter dom lika snyggt då bara inte lika pösigt. Väldigt skönt material! Men nu är det köpstopp ett tag =P
 
Hoppas ni haft en bra helg och njutit denna dag i solen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0