Full fart!

 
God eftermiddag!
 
Ni får ursäkta min dåliga uppdatering dom senaste dagarna men har inte haft tid. Det har varit mycket på jobbet och jag har inte gjort annat än att jobba, lämna & hämta Oliwer på dagis, lagat mat och nattat. Han har dessutom varit kvällspigg i veckan och somnat senare än vanligt så någon tid till datorn har inte funnits.
 
Nu i helgen (förutom att ha jobbat) så har den självklart spenderats med min lilla älskling. Har bara myst, ätit god mat och varit ute och lekt. Har även pallrat mig ut i spåret så fort jag haft en stund över. Och det har märkts att man har haft fullspäckat schema för helgen tog slut lika snabbt som den kom :( Det är så mycket som ska hinnas med på helgen när man jobbar på veckorna. Man vill ju hinna med så mycket som möjligt med Oliwer och man vill hinna träffa vänner, familj osv. Just nu längtar jag tillbaka till tiden då man var mamma ledig. Men pengar måste in och det är ingen annan än jag som får ordna detta =P
 
Gårdagens middag bestod av färska räkor från fiskaffären, ostar, kex, vitlöksbröd, frukt & iskallt vitt vin.
 
 
 
Bus & lek! =))
 
 
 
Oliwers "lilla traktor" som han fick av sin faster i födelsedags present.
 
 
Idag har jag gjort allt sånt där som man behöver göra på sin lediga dag. Bla storhandlat. Så nu är hela kylen & frysen proppfull. Så skönt när man har det gjort! Tog sedan en 5kms springtur och efter det blev det matlagning.
Efter maten kom Sophia upp, hon slängde i en hårfärg i mitt hår och sedan tog vi oss en kopp kaffe & käkade vanilj kesella med färska blåbär. Hade ingen fika hemma så jag fick använda fantasin och det smakade minsann lika bra som kanelbullar :) Pratet gick i ett och helt plötsligt hade klockan sprungit i väg ordentligt, jag upptäckte att jag haft i hårfärgen 40 min för länge och Sophia upptäckte att hon nästan var sen till träningen så då fick vi avsluta våran trevliga pratstund. Underbara människa! <3
 
Nu sitter jag här ny duschad och ska ta och måla naglarna. Fick två par nya nagelack av Gika i present så tänkte testa den rosa av dom. Ska även ta och smörja in mig i mitt nya body butter med jordgubbs doft :)
Annars ska jag väl inte göra så mycket nu, hinna ut en sväng med Oliwer kanske innan det blir kväll. Han är just nu hemma hos Micke där dom skulle ha främmat av en kompis som hade födelsedags paket till lilleman.
 
I kväll får det banne mej bli hämtmat, kebab pizza tänkte jag mig! Var längesen.
 
Hoppas ni haft en bra helg!
 
kramis
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0