Film tips till er i regnrusket !

 
A thousand words, vilken rolig film! Jag fick mig iaf ett gott skratt när jag tittade på den igår :)
 
 
Den snabbpratande Eddie Murphy spelar huvudrollen i komedin "A Thousand Words", men här får han ingen glädje av sin rappa käft. Murphy spelar en bokagent som får reda på att han bara har 1000 ord kvar att säga innan han dör.
 
Idag har jag jobbat från 9-17, runt fyra började jag bli så jäkla trött. Bara jäspade och hade ingen ork alls i varken kropp eller knopp. Så sista timmen gick riktigt sakta, trots att det fanns tusen saker att pyssla med. Kände mig som en snigel som vela runt och visste inte vart jag skulle börja. När klockan väl slog fem var det bara att kuta bort till parken där jag hade parkerat bilen. Regnet fullkomligt öste ner, va ju mindre passande med flip lop på fötterna kan jag säga! Fick hoppa sick sack mellan alla vatten pölar och leran stänkte ända upp på benen. Väl framme på dagis var jag precis genom blöt..in och hämta Oliwer och sedan kuta ut i regnet igen. Oliwer tyckte iaf det var roligt när vi sprang som tokar till bilen, han hoppade i varenda vatten pöl han fick syn på så det första jag fick göra när vi kom hem var att byta om till mjukis kläder på oss båda och tvätta av fötterna.
 
Idag slapp jag laga mat eftersom vi hade rester kvar från gårdagen, passade mig perfekt idag när jag var så seg och trött. Efter maten & lite lek på Oliwers rum har vi nu suttit och myst i soffan framför barn kanalen. Nu sover han gott i sängen och jag ska ta och lägga mig i soffan och kika på dokumentären Hayle- World´s oldest teenager som börjar nu på trean kl nio.
 
Ha en mysig kväll i regnrusket!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0