Då var det kvälla.

 
God afton, eller snart god natt. Jag har suttit alldeles för länge vid datorn, och gjort något roligt men som lätt sprang i väg till kanske något mindre bra (?!). Jag har nämligen varit inne på massa olika sidor och shoppat barn kläder. Är det inte komiskt, det är roligare att köpa kläder till sitt barn än till sig själv? Jag letade reor och fann endel, men oxå kläder som inte var på rea och som allt sved lite i plånboken att klicka hem, men åh så fint! Så inom ett par dagar ligger det lite nya snygga kläder i brevlådan till lillprinsen. Han har typ inga långärmade och många av byxorna börjar bli för korta. Har köpt så himla mycket kort ärmat den senaste tiden så han behöver allt påfyllning med långärmat nu till hösten. Han fick ju även endel när han fyllde år, det var bra :)
 
Annars idag så har jag jobbat och när jag slutat så åkte jag & Oliwer hem till Sophia för att ha lite kvällsmys med henne och Johanna, en vääldigt brun Johanna. Hon kom hem från Kroatien i lördags natt, hon har varit saknad! Brun som en pepparkaka var hon och jag kände mig blekare än blekast när hon kom in sådär brun & fräsch:) Vi käkade goda kvällsmackor och satt och pratade om Johannas resa. Oliwer blev super trött efter en stund så då fixade gulliga Sophia i ordning en liten skål med godis (ibland får man fuska lite =P) och satte på lejon kungen till Oliwer. Så han bäddade ner sig i Sophias soffa med sitt godis och låg nöjt och kikade på filmen. Efter en stund när både film & godis var slut tog han Sophia i handen och gick in till hennes säng och sa "soova fiias säng". Förklarade att vi skulle åka hem och sova men han bäddade ner sig hos Sophia och ville att hon skulle ligga där med honom och sova. Jag låtsades gå, sa hej då Oliwer, nu åker mamma och slog till och med igen dörren, tror ni han kom för det? nej minsann, han sa hej då mamma och gosade ner sig hos "fiia" och sa att han skulle sova där. Haha, tillslut fick jag med honom iaf :)
 
 
 
Ne nu ska jag allt borsta tänderna och krya ner innan klockan blir allt för mycket.
 
Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Elin

Saknar ihjäl mig efter er! Vill komma umgås snaaart!!! <3

2012-08-14 @ 08:16:37
URL: http://elinbouveng.blogg.se
Postat av: Elin

Jobbar du i helgen? :)

2012-08-14 @ 08:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0