Va fort dagen gått!


Micke väckte mig halv nio i morrse och då var det bara att
fixa i ordning sig och dra vidare hem till Johanna! Hon & hennes
kille Erik har flyttat ihop så idag fick jag se deras super mysiga
lägenhet :) Blev bjuden på en riktig mums frukost bestående
av olika nybakta frallor, skagen röra och lite annat gottit pålägg!

Vi båda började jobba halv tolv så efter vi vräkt i oss en himskans
massa frallor åkte vi vidare till jobbet. Idag var det jätte lugnt,
trodde det skulle vara mkt att göra för att det är crousing i stan
men vädret har ju verkligen inte varit nått vidare så va kanske
mindre folk än vanligt på stan. Usch riktigt höst väder, nu vill jag
ha sommar! När jag slutat vid halv fyra åkte jag hem till Emil där
Micke & Oliwer redan var. Emil har fyllt 20 så det bjöds på kalas idag!
Först var det mat, olika pajer & sallad till! Sååå sjukt gott. Blev även
bakelse med jordgubbar & kaffe. Man blir så bortskämd när Mickes
släkt har kalas, alltid massa gott som bjuds :D Va en himskans
massa folk som vanligt =) Men Oliwer va glad och satt hos alla sina
fastrar och lekte på golvet med sina kusiner. Han har blivit mkt bättre
med sin blyghet. Annars när vi varit på kalas så sitter han som ett
plåster på mig eller Micke. Skönt att han kan va hos andra utan att
gråta och sträcka sig efter mig, det är ju så många som vill pussas
och kramas med honom =)

Va där tills halv sju sen skjutsade jag Micke till Roni, dom skulle dricka
öl ett gäng. Jag va lite små sugen på att ta ett par glas i går men
som vanligt verkar det inte hända något.....sen va ju vädret tråkigt
så va skönt att bara va hemma ändå..

Nu har Oliwer precis somnat och jag ska krypa ner med en filt
i soffan och sätta på en film tänkte jag.

Ha en fortsatt bra kväll :)

Grattis mammas älskling på 10 månaders dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0