Shopping =))


Tjosan!!

Hämtade Sophia kl halv tolv idag och så drog vi till Skövde
och shoppade lite..kände att jag var värd det :) Sååå mycket
gammalt och tråkigt i garderoben. Och jag är super nöjd över
det jag köpte, hittade endel och sen var det riktiga kap, inte
farligt dyra saker :)

Ett genomskilnigt linne med knappar i fram.



Ett rosa linne, kommer va snyggt när man är brun i sommar :)



Ett par blommiga shorts, söta tycker ja :) endast 99 kr.



2 tshirts!



Chinos, leggings och ett baslinne!



och en super skön kofta!



Även Sophia hittade endel kap, förutom kläder lyckades hon
hitta utemöbler till balkongen =))

Efter vårat shoppande blev det bagels på Wayne´s coffe innan vi
åkte hem till stan!

Nu har jag precis lagt min super trötta son...han hade säkert somnat
halv sex om han fått det för han va såå trött, inte sovit något
på eftermiddagen idag. Kändes dock lite tidigt att lägga han halv
sex, då hade det blivit en väääldigt tidig uppgång i morgon =P

Micke kommer snart hem från träningen och då ska vi baka en
cheescake, mamma fyller år i morgon så jag ska bjuda på middag,
och efterätt då..Mickes syster skickade recept på en suuper god
cheescake hon gjorde på ett kalas en gång. Den ska va i frysen rätt
länge så slänger i hop den i kväll så jag slipper göra det i morgon när
jag har massa annat att pyssla med.

Ikväll är det big brother ju! Spännande...alla är nominerade..
Tror ju att Madde åker men å andra sidan har hon ju fasen
klarat sig ett par gånger nu...så vem vet! Är ju ett himskans
liv om Rodney på facebook oxå...han ska ju tydligen va med
i livesändningen i kväll? Spännande !

Till bb ska vi även mysa till det med räkmacka! Mums..

Hoppas ni haft en toppen söndag.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Catherine

Fin shopping Malpe :) Klart du är värd att unna dig själv som gör ett sånt kanon"jobb" med din Oliwer!

2011-05-02 @ 09:48:29
URL: http://catat.blogg.se/
Postat av: Anonym

kanonjobb, kul å höra :) ja gör mitt bästa! ja ibland måste man ju unna sig själv lite saker =)

2011-05-02 @ 19:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0