Såååååååååå mätt...


Hallojsan!!

Sitter här precis propp mätt efter en mkt god middag.
Mamma fyller år idag så hon och pappa kom hit efter jobbet
och så bjöd jag på mat. Blev hemmagjord potatis sallad, i den
hade jag blandat i soltorkade tomater, rödlök & avokado, såå gott!
Till potatis salladen blev det grillad fläskfilé och grönsakspett med
champinjoner, körsbärstomater och paprika.

Till efterrätt hade jag gjort en cheescake, den jag gjorde ska
man servera nästan direkt från frysen. Den ska va kall!
Hällde på varma hallon så smälte det lite gött =))

Sen fick mamma två tröjor av mig & Micke. =)

Annars idag så har jag & Oliwer varit på stan, köpte ett
par byxor..sånna dära höga med dragkedja i bak.
Känns som varenda kotte här i stan har sånna men dom
är ju grymt snygga =) Såå sköna med..dock lite tajta,
är så dumt när det skiljer så mkt på storlekar ibland..
small/medium va förstora medans xs/s satt som korvskinn.
Men det fick bli xs, dom skulle töja sig lite sa hon...
Får nog skippa att äta cheescake rester i veckan =P
Kommer bli sketa snyggt med det svarta linnet jag köpte och
ha dom höga byxorna till, plus höga skor! Allt för att få
längre ben =P

Såååå nu är det köpstopp för mig för resten av månaden =P
Men mkt nöjd över kläderna jag köpt!

Ska lägga mig i soffan nu, trött & mätt!

Puss&kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0