På bättringsväg :)


God morgon!!

Hade ni en mysig fredagskväll igår? Älsklingen lagade tacos till oss
och så mös vi framför en film i soffan. Eftersom jag inte kan öppna
munnen stort så kunde ja inte äta tacosen i brödet utan fick blanda
allt på en tallrik me tacochips åsen ta små gafflar i taget å typ mosa in
i munnen...i gårkväll va ja riktigt hungrig å sååå sugen på mat..
Fruktansvärt störande att inte kunna äta då..men ja fick i mig en
potion efter en lång stund =P

Idag skulle ja jobbat men fick sjukanmäla mig igår...inge vidare att
stå i kassan å va döv?! Men i morrse när jag vaknade så upptäckte ja
något underbart, jag hör på ena örat!!! trycket har släppt...nu är det
bara ett öra som behöver bli friskt. Tjoho! Har inte lika ont längre häller.
Så nu är jag nog på bättringsväg :) Har dessutom sovit heeela natten! =))

Micke & Oliwer ligger och sover nu...den lilla huliganen vaknade tjugo över
fem i morrse så både han & Micke är super trötta. En annan fick sovmorgon!

Själv har jag tagit en dusch, och fy fasen va skönt det var. Har inte
duschat på flera dagar...har nog aldrig känns mig ofräschare...
Trevligt att veta va :) men då förstår ni hur svag jag varit...
inte ens pallat att duscha..sen va ja livrädd för att få vatten i öronen.

Sååååå nu har jag nog klagat färdigt om mina öron :D:D
Idag verkar vädret sådär så vette sjuttan vad man ska göra..
Tvätta sängkläder och sånt iaf...bort me alla bakterier!!

Micke ska jobba som vakt ikväll så jag får mysa själv.
Fast han börjar inte fören nio, så vi hinner ju äta och
kanske kika en film iaf :)

Ha en bra lördag!




Tiden går alldeles för fort...om en vecka är min skrutt 10
månader...snart ett år! Heelt sjukt. Älskar dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0