Inte alls pigg...


....usch huvudet värker, halsen svider, öronen känns helt igentäppta
och näsan rinner...blir inte många knop idag..Oliwer är oxå förkyld
men han är iaf pigg :)

Igår när ja låg och tyckte synd om mig själv i soffan kom Micke hem med
cola & en marabou daim choklad kaka efter han tränat. Vi mös ner oss i soffan
och satte på en film, Insidious. Jävlar i berget vilken äcklig film, jag brukar inte
tycka att "overkliga" filmer är bra men den här va riktigt riktigt bra alltså!!
Både jag & Micke skrek till och drog täcket över huvudet ett par gånger...haha.
Om ni tycker paranormal activity är äcklig så kan jag lova att den här är mkt
äckligare!!!  Rekomenderas =)



Neee nu ska jag ta en kopp thé och klä på lillplutten kläder, han hoppar
runt här i pyamas.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0