Hej på er...


Här hemma på bergsgatan är det lika bedrövligt som det var i natt..
Åkte till sjukhuset elva i morrse där dom först kikade i öronen, dom
såg inte hörselgången eller någonting, så svullet var det! Jag fick ta hals
prov, blodprov & så skrapa dom med en tops i örat å skickade det på labb..
Blodprovet visade jätte höga värden, och jag har fått en ordentligt hörselgångs
inflammation..så jag fick medicin ut skriven innan ja äntligen kunde åka
hem efter 2 & 1/5 timme på sjukan!

Har knappt ätit på tre dagar...i dag fick jag i mig en macka men den
tog tid att äta kan ja lova...gör ont att tugga och matlusten är noll för den delen
oxå. Vila eller sova går ju inte häller för när ja ligger ner ökar trycket ännu
mer. I går somna ja ganska fort men vakna efter tre timmar av att jag hade ännu
ondare och sen fick jag gå upp och sätta mig vid datorn. Går ju lixom inte att
sitta å sova :(

När svullnaden släppt lite grann ska jag tillbaka till sjukhuset för att lägga
in spritkuddar eller vad hon snacka om...det kunde hon inte idag.

Nee dax att trycka i sig lite piller, skulle gärna vilja ha något starkare
men men bara att hålla hoppet uppe och hoppas det går över snart
innan jag blir tokig!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0