Hallojsan!


Kan ju börja med att berätta att ridturen i går gick bra
och det var helt underbart att va uppe på hästryggen
igen! Karolinas häst va lite busig så det fick bli ett
pass i paddocken istället för en sväng i skogen.
Och jädrar va ont i röven jag har idag kan jag säga!
Haha, det är jobbigare än man tror när man inte
ridit på så länge :) men skoj var det!

Idag så har Micke varit ledig så vi har hunnit med att
storhandla och vid två var vi på bvc, han låg lite över
på längden och lite under på vikten..knepigt med
tanke på att han äter som en häst =P men han gör
väl av med så mkt energi kan jag tro!

Jag tog en promenad hem och mötte Lina på vägen.
Hon hängde med hem så fikade vi och nu har hon
precis gått och Micke har åkt och tränat.

Oliwer leker för fullt på golvet och jag ska väl göra
han sällskap =) Ikväll ska jag hem till Sophia på
lite thé mys och skvaller!

I morgon är nog Micke ledig igen om dom inte fått
sitt material dom behövde. Så får se vad man kan
hitta på då!

Hoppas ni haft en bra dag!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0