God kväll :)


Vilken tur vi haft, regnet kom igår kväll och höll i gång på natten.
Sen när man vaknar på morgon möts man av solen igen :)
Underbart! Har blåst lite idag med ändå varit varmt..skönt med
lite vindpustar! Förövrigt så fick jag ligga på soffan i natt. Mickes
jädra snarkande alltså...inte hans fel men förjävla störande att
vakna av det =P Brukar putta på han men han vaknar ju inte i
första taget så får oftast slå till han hårt på armen eller något för
han ska vakna...detta får man ju skit för =P Att jag väcker han..
Så i natt när ja vaknade för andra gången av det otroligt jobbiga
ljudet så tog jag min kudde och mitt täcke och la mig på soffan.
Inte lika skönt som sängen men jag somnade om tillslut :)

Efter jag & Oliwer fått i oss lunch idag så knallade vi ner till stan.
Skulle köpa solhatt till Oliwer men istället fick han en tshirt och
ett par jeans. Knepigt det där...att man planerar att man ska köpa
en grej sen hittar man massa annat på vägen som man plockar på sig =P

Efter våran rundtur på stan gick vi hem till Karolina och Inez där
det bjöds på rabarber paj med vaniljsås, mkt gott! Gick även en sväng
till lekparken innan jag & Oliwer knallade hem.

Nu på eftermiddagen hade jag tänkt att fortsätta greja i trädgården..
Såg lite mörkt ut på himlen och Micke försäkrade mig om att det skulle
bli regn vilket jag trodde vi skulle slippa. Hann inte längre än till förrådet innan
dom första regndropparna kom =P Så det var bara att knalla in igen!

Nu har jag precis lagt Oliwer och plockat ordning på alla leksaker som
var precis överallt. Har tänt lite ljus nu och väntar bara på att älsklingen
ska komma hem från träningen så vi kan sätta på en film..tror även
han skulle handla med något gottigt =P Är det inte förbaskat tråkigt att
se film utan chips eller godis?! Knepigt!

Filmen heter iaf The Way Back och har fått jätte bra kritik. Får se om
den är något att ha!



Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Catherine

Oskar provade snarkningsplåster från apoteket för något år sen. De hjälper till att "öppna" näsan mer så att man andas med den istället för genom munnen. Sen dess snarkar han väldigt sällan. Prova! :)

2011-05-13 @ 09:32:15
URL: http://catat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för tipset Catherine, detta får han absolut testa =)

2011-05-14 @ 19:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0