Facebook facebook...


....ja ja säger då det...löjligt att läsa..jag har lämnat
det bakom mig så det rör mig inte ryggen. Punkt och
slut som gurkan säger! Och på tal om gurkan, himskans
skönt att han fick lämna bb, tycker ni inte? :)

Igår så var Karolina & Inez här på eftermiddagen och
tjatade och fikade. Inez har blivit så duktig och står
alldeles själv, snart kommer nog Karolina ha fullt upp
för den där lille tjejen går nog snart ;)

På kvällen åkte jag hem till mamma & pappa och hämtade
alla mina rid grejjer..hade flera jackor, ridbyxor och två
par stövlar. Även en kavaj som inte är min..vette sjutton
vems den är men den är nog inte saknad för ridkläderna
har legat i garaget vääääldigt länge. Sen plockade jag upp
Lina och så köpte vi natur godis och myste hemma hos henne!

I natt har jag vaknat massor av Micke snarkande, sen låg
Oliwer och "prata" i sömnen, lät som en liten hund låg
och gnydde och hade sig...så jag låg klar vaken en bra
stund och lyssnade på mina killar....suck =P

I eftermiddag ska jag med Karolina ut till Torsö och rida.
Ska verkligen bli super skoj! Saknar det massor, sist jag
red var när jag var med Sophia & Elin och det var nog
två årsen...hmm, man blir fegare med åren men det ska nog
gå bra, jag får uppdatera er ikväll om jag överlevt ;P haha.

Ha en bra dag!

Jag & Pacha som jag hade över en sommar.
Haha måååånga årsen...kanske syns =P




Kommentarer
Postat av: lina

Snygga posar du gör på hästryggen:)

2011-05-26 @ 22:21:24
Postat av: Anonym

hahaha ja visst gör ja ;P

2011-05-27 @ 16:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0