Det blir inte mycket till skrivande...


...När solen skiner hela dagarna och kvällarna =)
Man är ute mycket och på kvällarna grillas det!
Grillar jämt känns det som =P Det är ju såå gott!
Även om det tex bara är korv så smakar det så
mkt godare än när man steker =) Sååå bloggandet
kanske inte är på topp varje dag nu på sommaren!
För det är ju precis vad det är nu...: sommar :D:D

Kanske inte exakt just nu då men för nu regnar det och
är mörkt och grått ute..behövdes allt lite regn!
Riktigt myspys väder och här sitter jag själv.
Micke är på mumma och kikar hockey och Oliwer hjärtat
sover är klart. Var meningen att Lina skulle komma hit ikväll
men hade sådan himskans huvudvärk så jag fick avboka.
Nu mår jag iaf bättre. Har legat och slappat i soffan och
druckit bubbel vatten. Kanske var det som spökade,
dåligt med vätska! Ska sitta här en liten stund sen får
det nog bli sängen tidigt ikväll..

Förövrigt är jag förbannat avundsjuk på min pojkvän som
är sååååå jävlans brun. Han bygger altan hela dagarna just nu
så han är ute i solen hela tiden. En annan känner sig skit
blek. Är inte så lätt att sola när man har en tio månaders
som är överallt och ingenstanns :) Man får passa på när
han sover i vagnen =)



Föresten kom jag tänka på en film jag ville se...som jag såg för måååååånga
årsedan. Men den finns inte att ladda hem någonstanns. Undra om man kan
köpa den någonstanns kanske...någon av er som sett den och vet?
Riktigt bra film, men himskans hemsk & sorlig!




Filmen är baserad på en verklig händelse om Steven Stayner och
hans hemska livsöde. Steven blev bortförd av Kenneth Parnell 1972,
då han var 7, och blev under 7 års tid utsatt för sexuella övergrepp.
Parnell berättade för Steven att familjen inte hade råd med honom längre,
att Stevens pappa dött i en hjärtinfarkt och att alla hans syskon blivit bortadopterade
och levde under falska namn över hela landet.

Hoppas allt är toppen med er nu ska jag ta en kvällsmacka!

Puss&kram



Kommentarer
Postat av: sara

hej. tänkte på en sak, hade inte du en emmaljunga förut en sån som man byter till sitt del på lr har du köpt en emmaljunga scooter nu?

2011-05-12 @ 10:37:50
Postat av: Anonym

Jo det hade jag, men nu har vi en emma ljunga scooter ja..den andra va så stor och klumpig tyckte ja, mkt smidigare med denna och så sitter han bättre i den här:)

2011-05-12 @ 11:08:06
Postat av: sara

jaha okej=) men hade ni köpt med en sitt del till den andra vagnen med lr bara ligg del?:)

2011-05-16 @ 11:53:46
Postat av: Anonym

det var både sitt & ligg del i den andra! hurså? :) letar du vagn?

2011-05-17 @ 09:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0