Denna smärta :(


Ja klockan är ett och här sitter jag...helt omöjligt att sova med
denna smärta i öronen...Ringde sjukhuset i går för att få komma in men
då säger dom att dom ska ringa upp i morgon (idag) kl halv nio.
Tänkte att det måste blivit något fel, antog ju att dom skulle ringa upp
inom kort. Men när jag fått prata med en i växeln så visade det sig
att det inte fanns några tider. Ringde jouren, där hade dom häller inte
tid med mig. Ringde tillslut Johannesberg och där va det oxå fullt.

Brast tillslut ut i gråt på golvet, hade så fruktansvärt ont...Oliwer tittade
helt förskräckt på mig, skrämde nog slag på stackaren. Han va iaf
på sitt bästa humör i går som tur va, han lekte så duktigt själv
så ja kunde ligga i soffan å bara va.

Tog en tripp till apoteket för att köpa alvedon, nässpray och
sinova
...det skulle tydligen hjälpa lite och lätta på trycket vilket
det inte alls gjort. Blev bara värre & värre när kvällen kom...
Tillslut blev det lock på båda öronen och jag hör inte ett skvatt.
Känns som jag har två stora apelsiner eller något där inne.
Visste att det skulle bli värre...så nu sitter jag här och kan inte sova
för fem öre..bara pulserar i hela huvudet på mig och jag fryser/svettas
om vartannat...

I morgon när dom ringer så tänker jag säga att jag behöver komma
på stört...ser dock inte fram emot att få en sån där grej i örat som dom kikar i.
Sist jag hade öroninflammation så kom tårarna direkt när hon körde in den där
grejjen i örat. Gör ju för sjutton bara ont att nudda öronsnibben! Micke ska iaf
va hemma från jobbet...jag kommer garanterat va sängliggande hela dagen
och inte orka ett skit..och ja tror Oliwer börjat tröttna på mig så tråkig som
jag varit denna vecka :) så hans pappa får va hemma å ta hand om honom.

Nee just nu är jag inte tuff vill ja lova. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0