Våren är på väg!


Är det inte heeelt underbart?! Vilket härligt väder det är ute!

Jag & Oliwer tog en promenad till hans gudmor Linda efter vi käkat
lunch. Sen var vi där ett par timmar och när vi skulle gå hem så
följde Linda & Topaz oss. Väl hemma kommer jag på att jag glömt
köpa glass till Micke (han är sjuk) Så jag knallade ner till madlycke
kiosken och sen upp för backen igen! Ett jäklande promenerande
på mig & Oliven idag. Men det är ju bara skönt...ville inte gå in
nästan...såå härligt ute. Skinn jacka och ett par tunna vanliga
enkla dojjor...inga stövlar eller uggs :) Älskart!

Sen när Oliwer fått i sig middag så ringer hans farmor, hon skulle
ta en promenad till oxen och handla och ville ta med sig han.
Så nu är han ute på promenad igen lilla hjärtat. Han har fått
mkt frisk luft idag =) När han kommer hem så blir det väl lite
bus & lek innan det är dax för kvälls vällingen och sängen!
Jag & Micke ska göra varma mackor och se på en film hade vi tänkt.

Annars idag så har jag även hunnit med att åka till tippen och slänga
massa skit som vi hade i förrådet och sen passade jag på att åka
förbi willys och helg handla. Skönt att handla på förmiddagen och
på en torsdag när det inte var så mkt folk. Handla på fredagar
är så jädrans jobbigt för då handlar alla. Svängde även förbi
bolaget och köpte vin. Tänkte mums räkor i helgen och då måste
man ju bara ha ett glas vitt till! =)

Hoppas ni är på lika strålande humör som jag i detta soliga väder!
Slänger in en bild på mig och min skatt. Han är den största solen
i mitt liv.



Föresten skickade tjejen som sytt mössan & scarfen till Oliwer en bild
på det förut. Så nu är det på väg hem hit. Såå gulligt eller hur? :)
Fanns massa olika tryck att välja på och eftersom Oliwer är lejon
i stjärntecken så fick det bli ett lejon tryck :)



Ha en fortsatt bra kväll!

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0