Lite små sliten idagens......


Kvällen i går var verkligen super lyckad :) För festen va klockren!
Hade dukat upp med massa gott snacks och god dryck eklart :)
Trots att jag inte partat loss på så länge så slurpa jag i mig
en jädrans massa...jösses! och dom där farliga shottarna
Lina bjöd på...ojoj :P Statt därimot va ju ingen höjdare.
Kände inte en kotte där inne? Va hemma strax efter två
och deckade nog på två sekunder...

Vaknade åtta i morrse och kunde inte somna om..
Såå jädra störande! Vaknar alltid tidigt när jag varit
ute trots att jag är sket trött..knepigt!

Micke & Oliwer är på innebandy och själv ska jag nog
återgå till sängen...i kväll har jag beställt tacos, glass,
godis & cola! Så det ska Micke handla efter innebandyn =)
Mums!

Bjuder på några bilder från i går.





Zoda va med på ett hörn.



















Hahahhaha...söta sandra sticker fram!

































Nu orkar jag inte ladda upp mer, finns mer på facebook =)

Nu ska ja dra täcket över huvudet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0