Tjosan !


God afton.

Kom precis hem från Sophia, haft en mkt mysig pratstund med
grymt goda mackor, muffins och thé! Lyckades nog även övertala
henne att åka till Örebro åt mig på lördag och byta mina skor.
Köpte för stora...fanns inte 38 men dum som jag är så skulle
ja absolut ha dom ändå! åå dom e så snygga och jag hittar verkligen
inga andra :( Ringde sko punkten i Skövde och dom sa att det
fanns storlek 38 i Örebro och i Jönköping. Men ja hinner inte åka
dit för jag jobbar på lörda och Micke har bilen både torsdag & fredag.
Tur att man har Söffet som är sååå snäll :) Skyldig henne en stooor tjänst!!
Hon är bästelibäst helt enkelt. Såååå nu är sko problemet löst.

Annars idag så hanns det även med en fika hos Karolina och hennes
Inez, så söt hon kröp runt för fullt...Oliwer satt så snällt stilla och titta
på...haha nu går det undan!

Micke ska lägga sig nu, han ska ju upp halv sex. Jag vette tusan vad
jag ska hitta på...inte trött för fem öre...

Neee ska la krypa ner i soffan kanske å se om det finns något
på teven !!

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0