Sovmorgon...


Oliwer väckte oss halv nio...skönt med sov morgon!
Micke sover fortfarande men jag & lilleman är uppe =))
Ska strax göra ordning en god söndags frukost med smoothie,
ägg, rostat & massa goda pålägg! inte ofta man äter frukost ihop =)
Även Oliwer kan ju smaka på vissa saker :)



Helgen har varit bra förutom att Oliwer är super snorig.
Jag har ju varit förkyld så har smittat han eklart =(
I fredags kunde han inte somna för snoret bara rann och
han hade svårt att andas...stackarn ;( å när jag fått bort
allt snor så kom det bara nytt...usch man vet ju själv hur jobbigt
det är. Och inte kan han snyta sig...Jag fick vagga runt på han
en stund sen somna han av utmattning...lille plutten. Gå runt me
han i famnen och vagga har jag inte gjort sen han va "liten" ju.

Men igår kväll somna han utan problem så det var lite bättre
me snorandet.

Nee om jag ska ta & börja med frukosten =)

Vi höres ikväll.

Pussåhej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0