Sean baaanan...


...Är på statt ikväll, haha hade faktiskt varit lite kul att gå dit =P
Ska mysa till det här hemma istället. Lina & Gottan kommer i kväll!
Ska äta räkor, goda ostar, kex, frukt och lite annat småplock :)
Blir självklart vin till! Funderar på om jag ska ta en cider redan
nu som står i kylen. Mmmmm iskall!

Idag har jag jobbat hela dagen och Oliwer har varit hemma och
myst med pappsen. Söta kort Micke tagit på han :)





Vädret är lika underbart idag! Mkt folk på jobbet, fullt upp! Men det är bara
kul när det går i ett =) Nu har jag duschat och ska väl ta och plocka
lite här hemma om en stund. Neee blåsa håret måste jag nog ta och göra nu!

Ha en härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0