Såååå...


....Nu va håret avkapat!!! Vart lite nervös när jag satt där
i stolen och håret var vått och stod åt alla håll...ja tänkte, jösses
hur fan ska detta bli?? Men jag är nöjd! Blev bra mkt kortare
än vad jag tänkt men det var för att mitt hår var så uppklippt
i fram vilket jag inte tänkt på, men det vart bra :)

Himla ovant...men samtidigt känns det såå fräscht!
Lent och fint i topparna :)

Nu har vi precis vräkt i oss potatis gratäng, vitlöksmarinerad
fläskfilé, en grymt god sallad och tzatsiki!

Micke diskar och när han är klar ska vi lägga oss i soffan
med godis påsen och sätta på en film.

I morgon börjar jag jobba elva och slutar vid 3 eller fyra,
beroende på hur mkt det är att göra. Sen ska jag direkt till
Josephine och då ska vi käka lite och sen göra ordning oss
inför kvällen då resten av tjejerna kommer :) Kommer ta kort
så ni får en bild på mitt nyklippta hår och även en massa
party bilder ;)

Ha nu en toppen helg, det kommer jag iaf ha :)

Pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag kööör vi!! :D

2011-03-05 @ 09:22:12
URL: http://ordinarykaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0