Mitt ansikte...


...S V I D E R. Solade förut för tredje gången den här veckan.
Ja, nu kan jag iaf inte säga att jag är blek!! =)) Men nu får det
vara bra =P



Förutom att Linda va här idag och hälsade på så tog jag en
lång promenad med Sandra, såå skönt. Va ute i 1 1/2 timme
och traskade. Oliwer sov som en stock hela vägen, han e forfarande
inte sig själv?!! Vet inte vad det är...tänder? tänk om han kunde
prata, va lätt allt skulle va då!! lille plutten..

Seen när Micke tränat så åkte jag som sagt och solade och
efter det blev det en sväng till oxen för att små handla lite
gottit till helgen osv. Myys på hög nivå i morgon! Så stolt
över mig själv att jag inte ätit godis eller druckit cola på
hela veckan. Samma sak förra veckan, bara helger :) duktigt!
Det är så mkt godare med godis när man bara äter det på helgen.
Nu lääängtar jag riktigt tills i morgon kväll när man smällt i sig
en god middag och sedan lägga sig i soffan framför en bra
film med en stoooor godis påse och ett iskallt glas cola. Mumma!
Får nog ta det lite vackert me godiset ioförsej eftersom jag ska ha
en klänning som sitter som korvskinn på lörda...skratt!

Föresten såg jag på Oprah tidigare på dagen. Jätte hemskt,
handlade om ett par som förlorat sina tre barn i en bil olycka.
Alla tre!!! fy farao =( Mamman överlevde och hon och hennes
man pratade om att skaffa ett "nytt" barn...så hon blev gravid
redan två månader efter olyckan....ååå vet ni vad!! Hon vart
gravid med trillingar!!! å vet ni vad? 2 flickor och en pojke!!!
Samma kön som på deras barn som dog...man får nästan gåshud?

Nee nu ska jag smörja in mitt svidande ansikte och sen ska
jag nog faktiskt krypa ner breve min kärlek som precis gick
och la sig.

Vi hörs i morgon!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0