Min lille plutt...



....Oliwer har verkligen inte varit sig själv dom senaste
dagarna. Jätte hängig och har även haft feber fast inte idag.
Hn bara tittar ledset å piper som en liten hund låter de som:P
Har total deckat vi sju på kvällen sen vaknat första gången halv sex
och slurpat i sig en flarra välling å sovit vidare till halv nio..
Annars när han vaknar på morgonen så är det full fart men
han har varit jätte seg..får hoppas han blir piggare snart :)

I morrse var vi hos Sandra & Leo där även Sandra & Ebbisen var.
Drack kaffe och käka bulle! Mumselimums. Blev även en promenix.
När jag kom hem så kom Gika upp en sväng och färgade mitt hår
och efter att Micke slutat jobba & träna åkte jag å sola och kom
precis hem nu. Solade på prebende, brukar inte sola där ååå fy fan
va varmtdet var!!!! Skit kass fläkt. Svetten bara rann, gled runt
som en hal ål i solariet...men billigt är det där :P och brun vart ja!!!

Nuuu har jag precis satt på ägg, ska lyxa till det med räckmacka
en tisdagskväll som denna, med en stooor kopp thé!

Kl åtta är det sofias änglar :) Man kanske ska sätta på en film efter de?
I morgon vet jag inte vad som sker måste nog ta mig ner till stan
och se om jag hittar något snyggt att ha på mig på lördag eftersom
jag inte hittade något i skövde.

Nee nu ska jag skala rääääkor.

Pusselipusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni kan få komma hit och dricka kaffe om ni vill imorn=) Sen kan jag gärna traska med dej till stan, behöver också nått till på lördag=)

2011-03-01 @ 20:41:42
Postat av: Anonym

kaffe låter fint men vem ska ja komma till? ;) inget namn

2011-03-01 @ 21:35:41
Postat av: Anonym

Jaha oj då. Karolina:-)

2011-03-01 @ 21:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0