"Lill lördag"


Lill lördag redan..alltså onsdag..vart tar veckorna vägen?!

Igår var jag & Johanna hemma hos Sophia och hade lite
tisdagsmys! Gjorde jätte goda varma mackor med parma,
mozarella, oliver, champinjoner, rödlök och soltorkade tomater!
Sen vart det choklad boll till efterrätt =) En mkt trevlig kväll.
Det har man alltid med dom sötnosarna, Johanna skulle kunna
få världens suraste människa att le med sitt glada och flummiga
humör! Man får sig alltid ett gott skratt med dom två <3

 

Denna dagen har varit sjuukt seg..gått i snigel fart, har inte
gjort alls mkt. Gika va här en sväng med bullar och hjälpte mig
med min nya telefon som kom idag. Skulle skicka sms osv
och det tog ju 50 år. Sen skulle jag radera lite kontakter
och då ringde jag upp istället..eftersom det var kontakter
jag skulle radera var det alltså folk som jag inte pratar med.
Dom undrar nog varför dom hade missade samtal från mig. =P
Tillslut fick jag i ordning på det iaf =)

Nu på eftermiddagen har mamma & pappa varit här och käkat
middag och fikat. Blev spagetti med köttfärsås, fetaostsallad
och vitlöks bröd.
Satt fint i kistan! Sen "gömde" jag & Micke
oss i köket medans mamma gav Oliwer välling och la han för natten.
Vi ska iväg på en grej på lörda kväll & då ska mamma & pappa va
här hemma med Oliwer och lägga han. Aldrig någon annan som gjort
det så idag hade vi lite "övning". Men det gick galant, Oliwer somna
nästan med en gång. Så fort jag eller Micke är i närheten så
blir han ledsen och vill till oss (kvälls gnällig vettni, bara mamma eller
pappa som duger) men när vi inte "syns" så går det ju bra!

Nu åkte precis mamma & pappa, Micke kikar hockey så jag får la
sitta här en stund. Kl åtta ska vi iaf se Sveriges mästerkock =)

Ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0