Hello hey!


Vilket grått & trist väder det varit ute idag eller hur? usch!

Har bara varit hemma & degat nästan hela dagen, sen
på eftermiddagen var vi på pärlan, föräldrargrupps träff!
Va ju en i torsdags med på bibblan...dom pratade om böcker
och hur viktigt det är att läsa för dom små osv. Satt och
gäspa i en och en halv timme...dö trist. Men idag pratade
vi om olyckor i hemmet osv...hur man barnsäkrar och vad
man ska göra om barnet sätter i halsen. Fick se en film och
även prova på en docka. Skit bra att veta ju! Tänk om det
skulle inträffa då handlar det ju om sekunder! Känns tryggt
att veta hur man ska göra. Sen får man ju verkligen hoppas
att man inte behöver använda dom kunskaperna.
 

På vägen hem stannade jag & Oliven på västgöta bagaren och
handlade bröd och semlor. Så det ska jag och älsklingen mumsa på
sen till teven, med en stor kopp thé!

Oliwer har precis deckat och Micke ska duscha så jag ska passa
på att se klart the black swan som vi kikade på igår. Micke tyckte filmen
var så fruktansvärt dålig så han ville inte se klart slutet :P
Lite udda film, kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker
den är bra eller inte..

Oliwer fick föresten lite kläder på posten idag :) Söta så.

Nee nu ska jag lägga mig i våran nya sköna soffa å sätta på filmen =)

Ha en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0