Då var det redan kväll!


Igår var ju Lina & Gottan här, dukade upp en massa gott!
Räkor, vitlöksbröd, olika kex, ostar, mango, ananas & vindruvor!
Mums så gott det var! Sen degade vi i soffan med godis!




Dagen har gått fort idag...sov till halv elva i morrse (egentligen halv tio).
Sen när vi var i ordning fixade så åkte vi till Skövde vid tolv tiden.
Tänkte först göra ett stop på thai house för att käka lunch men då
öppnade det inte fören klockan ett. Så vi åkte vidare till stan för att
kika in på polaren&pyret för att se om vi kunde hitta någon vår jacka där
till Oliwer! Men då var det stängt....söndag...nötskal jag är!
Åkte då istället till Maxi där vi käkade lunch, smaka peck!
95 kr och sen fick man inte ens någon dricka. illa ;)

Gick till sko punkten och där fynda vi tre par skor.
Så alla i familjen fick varsitt par :) så vi lyckades ju iaf
med något under denna road trip...

Ett par färgglada till mig!



Och ett par smååå söta till Oliwer :)



Blev även tre enkla bodys till lillskrutten!



När vi kom hem så åkte Micke och tränade och jag & Oliwer la oss
i sängen och sov en timme. Mys!

Nu ska jag strax ta och duka fram kvällsmat. Ska äta rester från igår :)
Finns räkor och massa ostar kvar...mums. Även lite naturgodis som
vi ska ha till teven sen =) Började någon ny serie istället för solsidan
idag som vi ska kika på...får se om det är något att ha!

Hoppas ni haft en bra helg!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0