Då var det ny vecka igen!


...Och jag är fortfarande lite sliten?! jösses...

Deckade tidigt i går iaf...åt tacos, myste framför solsidan
och när det var slut så somna både jag & Micke...kl nio!!
Gött ändå att sovit ut...sov ju inte många timmar natten innan.

Oliwer verkar ha blivit sitt vanliga ja igen iaf :) Utslagen är
borta och han verkar pigg & glad =) skönt. Han sover nu så
jag passar på att skriva handlings lista. Ska storhandla när
Micke slutar i eftermiddag. Försöker komma på lite maträtter..
Man lagar ju alltid samma sak, vecka in & vecka ut!



Annars idag ska vi nog inte göra så mkt...gå hemma å slöa
bara tror jag. Ta en promenad senare sen kanske, va inte
utanför dörren igår..:P

Nee, här blire inga barn gjorda.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0