Bvc besök & semle fika!


Ännu en dag med underbar sol =)) Idag har det verkligen varit
kanon väder. Klarblå himmel och inte en vind pust :)

I morrse när jag vaknat så ringde jag kommunen för att kika
hur det går med dagis placeringen. En i min föräldrargrupp hade
fått brev om att hon fått plats på flugsvampen. Jippi tänkte ja,
våra är lika gamla så då kanske jag har turen att med få där.
Men ikke....tänkte inte på att hon har en äldre dotter. Och då
hade hon ju förtur eftersom hon redan går där...Så flugsvampen
är kört! Är fullsatt till hösten sen står det 17 st före mig i kön....
Även regattan som var mitt andra val va kört! Och hackan...
Fasen oxå! Bara hoppas på att det dagiset man får är bra.
Har lite små ångest inför dagis nu...samtidigt som jag längtar
ut i arbetslivet så kommer det kännas skumt att lämna bort
Oliwer...å tomt! Men det som är bra är att han inte behöver
gå långa dagar. Jag jobbar bara 75 % och sen om jag tex jobbar
eftermidda så är jag hemma med Oliwer hela förmiddagen så
behöver han kanske bara va på dagis från tolv till fyra när
Micke slutar. Jaja, det är ju ett tag kvar det blir nog bra allting!

Efter att ha suttit i telefon en stund så körde jag igång lite tvätt!

Skit kul att sitta och titta på kläderna som snurrar!



Kl elva hade vi tid på bvc, så blev en promenad dit! Såå skönt!
Hade skinn jacka, mina nya skor och solbrillor. Vååååååår :D
Väl framme på bvc så mättes & vägdes lillplutten, och han följer
sin kurva jätte fint!

Vikt: 8910
Länd: 73
Huvudomfång: 44

Efter bvc besöket knallade vi hem till Karolina och Inez.
Där bjöds det på semla och kaffe :) Mums så gott!





Skön stil Inez har :D



Efter en trevlig stund hemma hos töserna så tog jag & Oliwer en promenix
hem. När vi kommit hem så kom Lina upp och drack kaffe och sen lagade
jag mat och nu har jag & älsklingen precis käkat! Blev kyckling gryta med
cous cous. Så dagen har gått i ett! Ska ta och betala räkningarna nu så det
är gjort. Sen får det bli soffan resten av dagen/kvällen!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0