Äntligen fredag i morgon!


Äntligen är det helg i morgon. Denna vecka har varit riktigt seg
och tråkig tycker jag. Älsklingen va så söt och kom hem med
massa godis till mig förut för att pigga upp mitt sura humör :)
Vaknade verkligen på fel sida i morrse. Jobbigt när man har
en sådan dag när allt bara känns piss & skit!
Man känner sig trött, ful, irriterad...ja ni vet!

Lina & Gottan har varit här på eftermiddagen och
druckit kaffe. Gottan har vart i Kina så hade hade
köpt med en ralp lauren piké till Oliwer :) Får ta
ett kort i morgon när han har på sig den så ni får se.

Jag sitter nu & mumsar på ahlgrens bilar och har
klickat hem lite kläder till lillfisen..

Ett par jeans med färg mudd.



Två tshirtar




Och "dreggel lappen" i mitten såklart :)

Även beställt en "dreggel lapp" med Oliwers namn.
Man kunde välja färg och det själv oxå =)

Jag skulle även behöva shoppa lite till mig själv.
Måste ner på stan i morgon och köpa nya bhar..
Om jag ens behöver nån...haha...dom har lixom
försvunnit på vägen....brösten alltså...
Jaja det ska väl synas att man har fått barn...tydligen =)

Nu blir det soffan och halv åtta hos mig!
Och på tal om soffa....våran nya kommer i morgon :D:D
Äntligen!

Haade gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0