Va fort dagarna går!


...Jösses denna dag har sprungit i väg riktigt snabbt.
Dagarna går så jädrans fort nu när man jobbar...och jag
jobbar i princip varje dag så när man varit hemma nästan
ett år är det allt en omställning! På torsdag är jag iaf ledig
och vad det ska bli mysigt att va hemma med Oliwer hela dagen
då!!!!

På ett sätt är det bra att passa på att jobba mkt nu och tjäna
pengar när ändå Micke går hemma och är pappaledig..
För sen när vi båda jobbar och Oliwer är på dagis så
är det ju skönare med mer ledigt så han slipper gå långa
dagar åså!

När jag kom till jobbet vid elva i morrse så upptäckte jag
till min fasa att jag tappat mitt fina bismarck armband som
jag fått av Micke för längesen. Har alltid haft på mig det
och aldrig tagit av mig det...och nu är det borta :( Fattar
inte hur jag kunnat tappat det..vet inte vart häller...hemma?
ute? på jobbet? har kikat överallt men det verkar spårlöst
borta :( FAN!

Förutom armbandsförlusten så har dagen varit bra...
När jag slutat vid sex så cyklade jag hem och här hemma
va Lina och passade Oliwer för Micke hjälpte gottan med
deras hus. När Lina åkte hem så bada Oliwer och så blev
det en himskans massa gos, han somna för en halvtimme
sen...ville allt ha han uppe en extra stund när jag varit
borta nästan hela dagen.

Nu har jag precis tagit en dusch och ska sätta mig i soffan
med en påse nachos chips och salsa dipp! =))

Ha en mysig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0